Parechje persone praticheyogaPerdusioni in farina è appellu visuale, realizendu movimenti impressiunanti cù i so membri per affissà a flessibilità è a forza. Tuttavia, questu avvicinamentu spessu si produce l'essenza vera di Yoga: nutriscendu u corpu è a realizazione di l'equilibriu internu.
A pratica di Yoga ùn hè micca nantu à a sudorazione prufusamente o à ottene stretches estreme. Parechje credi una sessione deve participà à a sudore intensu è allungà, spinghje constantemente per apre e spalle, e fianchi, è di u ligame. Tuttavia, tale stretching eccessiva pò purtà à u sguardu di i tessuti molli è destabilizzà u corpu, in fine di causà imbalance.
U veru scopu diyogahè di alimentà u corpu internu, micca solu per affissà a flessibilità è forza esterna. Se vi strive in continuu per pone sfida mentre ignorà u dolore fisicu, l'abbandunamentu fisicu, è l'instabilità cumuna, questu avvicinamentu ùn hè micca solu improdutivu ma ancu dannusu.
In Yoga, u sforzu hè un equilibriu di u sustegnu è l'estensione, integrà yin è yang. Una pratica geniu di yoga devi ti lascià si senti ligera, equilibrata, è liberu di dulore è in sudore eccessiva. Yoga ùn hè micca solu rinforzanti i membri, ma ancu di furore u torsu è indipindisce l'organi è regulanti i organi interni per benessere olistichi.
Evitari cecamente perseguite i posi perfetti. Reale realeyogachì li cunvene chì si implica u corpu è i membri mentre chì permettenu di rilassà è rinfriscà. Truvà u vostru ritmu è u metudu vi permettenu veramente apprezzà a bellezza di u yoga. Fucalizza nantu à l'alimentazione interiore è cercandu u veru equilibriu è a salute, u yoga pò furnisce un genuu rilassamentu è cumpletu per u corpu è di a mente.
Se site interessatu à noi, per piacè cuntattateci
Tempu post: 20-2024