Stretching inyogahè cruciale, sì sì un entusiastu di fitness chì eserciteghja regularmente o un travagliadore d'uffiziu seduta per longu ore. Tuttavia, rializendu precise è stretching scientificu pò esse sfida per i principianti Yoga. Dunque, discussemu assai di yoga di yoga anata di yoga anatra è mostranu chjardavanu di zoni di stretch per ogni posa, face abbastanza per principianti à u maestru.
Nota:Focus in a vostra respirazione durante a pratica! Sempre chì realizate lenti è gentili stende, ùn deve esse micca dolore. Hè cunsigliatu di tene ogni yoga pose per 10 à 30 seconde per permette u vostru corpu per stende cumpletamente è rilassate.
Questu eserciziu si sviluppa principalmente i musculi di trapius di sternocleidomu è superiore. Prima, pusate drittu è poi inclinate a testa à a manca, purtendu a vostra orechja sinistra quant'è a spalla sinistra pussibule. Ripetite l'eserciziu in a direzione opposta à travaglià i musculi laterali drittu.
Eroe avanti piega
Questu eserciziu mi destinassi la larga volta è pettu muscine-latisimus dorsi e pectoralisaire maiò. Stand affruntendu u muru, spinghje u muru cù a manu diritta, è spustà lentamente u vostru corpu luntanu da u muru, sintendu u strettu è a tensione in a vostra volta è u pettu. Dopu, cambia i lati è ripetite ueserciziu.
Pusatu larghe-angle-angle
Questu eserciziu si sviluppa principalmente i musculi adduttori è hamstrings. Siate à u pianu cù i vostri gammi allargati è sparse u più largu pussibule, tenendu i ghjinochji dritti. Allora, appughjate u corpu avanti è ghjunghje à e vostre mani in i gammi, sintendu u strettu in i vostri addotti è di i hamstrings.
Stretch di spalla laterale
Questueserciziufunziona principalmente i musculi di deltuni laterali. Mentre standing, allargà i vostri bracci dritti è premi delicatamente per aumentà a sensazione stretch in i musculi. Dopu, cambia à l'altru bracciu è ripetite l'eserciziu per assicurà chì i musculi deltidi laterali sò travagliati.
Strettu di u collu standing
Questu eserciziu si sviluppa principalmente i musculi di trapeziu. Stand cù e gammi inseme è ligeramente piegate i ghjinochji per l'equilibriu. Dopu, aduprate a vostra manu à inclinà a vostra testa avanti, purtendu u chin versu u pettu per stende efficace è travaglia i musculi trapezio.
Posa triangulu
Questu pone si fonodute nantu à travaglià i musculi oblicu esterni. Mentre stendu, mette una manu davanti à a gamba standing per l'equilibriu, mantene a vostra volta. Dopu, elevate u bracciu oppostu è aprire i vostri hips avanti, effettivamente stende è travagliendu l'aggique oblicu esterni. Per a guida più precisa, hè cunsigliatu di mantene una cullizzioni di anatomicu scientificuyoga illustrazioni per riferimentu faciule.
Se site interessatu à noi, per piacè cuntattateci
Tempu post: uL-29-2024