Stendu inyogahè cruciale, sì sì un entusiasta di fitness chì esercita regularmente o un impiegatu sedutu per longu ore. Tuttavia, l'allungamentu precisu è scientificu pò esse sfida per i principianti di yoga. Per quessa, ricumandemu assai 18 illustrazioni di yoga anatomiche in alta definizione chì mostranu chjaramente e zoni di stretching mirate per ogni posa, facendu faciule per i principianti di maestru.
Nota:Focus nantu à a vostra respirazione durante a pratica! Mentre fate stretchi lenti è gentili, ùn deve esse micca dolore. Hè cunsigliatu di mantene ogni postu di yoga per 10 à 30 seconde per permette à u vostru corpu di stende è rilassate.
Questu eserciziu hè principalmente destinatu à i musculi sternocleidomastoid è u trapeziu superiore. Prima, pusate drittu è poi inclinate a testa à a manca, purtendu l'arechja manca u più vicinu à a spalla sinistra. Repetite l'esercitu in a direzzione opposta per travaglià i musculi dritti.
Eroe Forward Bend
Questu eserciziu mira à i musculi larghi di u pettu è u pettu-latissimus dorsi è pectoralis major. Stand di fronte à u muru, spinghje u muru cù a manu diritta, è lentamente move u vostru corpu luntanu da u muru, sintendu u stretch è a tensione in u to spinu è u pettu. Allora cambiate i lati è ripetiteeserciziu.
Pose à grand angle assis
Questu eserciziu dirige principalmente i musculi adduttori è i musculi ischiolari. Siate nantu à u pianu cù i vostri gammi allargati è sparghje u più largu pussibule, mantenendu i vostri ghjinochji dritti. Allora, appoghjate u vostru corpu in avanti è ghjunghje e vostre mani longu i vostri gammi, sintendu u stretch in i vostri adduttori è ischiochi.
Stretch laterale à l'épaule
Questueserciziutravaglia principalmente i musculi deltoidi laterali. Mentre stavate, estende i vostri braccia dritti è pressu delicatamente per aumentà a sensazione di stretchimentu in i musculi. Allora, cambiate à l'altru bracciu è ripetite l'esercitu per assicurà chì i dui musculi laterali deltoidi sò travagliati.
Stretch di u collu in piedi
Questu eserciziu dirige principalmente i musculi trapeziu. Stand cù i vostri gammi inseme è flexione ligeramente i ghjinochji per equilibriu. Allora, aduprate a manu per tilt a testa in avanti, purtendu u to chin versu u to pettu per stenderà in modu efficace è travaglià i musculi trapeziu.
Triangulu Pose
Questa pusizioni fucalizza nantu à travaglià i musculi oblicu esterni. Mentre stava, mette una manu davanti à a gamba stante per u equilibriu, mantenendu a spalle dritta. Allora, alzate u bracciu oppostu è apre i vostri fianchi in avanti, stendendu in modu efficace è travagliendu i musculi oblicu esterni. Per una guida più precisa, hè cunsigliatu di mantene una cullizzioni di anatomia scientificayoga illustrazioni per facilità di riferimentu.
Sè site interessatu à noi, per piacè cuntattateci
Tempu di post: Jul-29-2024